Regulamin
Regulamin firmy
Każda firma funkcjonuje na podstawie swoich wewnętrznych norm, które zwykle są zebrane i publikowane w postaci oficjalnych dokumentów. Dotyczy to w pierwszym rzędzie regulaminów – rozumianych jako system podstawowych regulacji wewnętrznych. Najczęściej dokumenty te powstają z chwilą rozpoczęcia prowadzenia działalności. Nie ulega wątpliwości, że stworzenie takich regulacji usprawnia działanie firmy oraz pełni funkcję ochronną dla stron stosunku pracy. Ważne jest, aby wszystkie zapisy były jasne, czytelne i zgodne z obowiązującymi przepisami prawa. W sytuacji, gdy ustawodawca pozostawia swobodę w doprecyzowaniu pewnych kwestii, pracodawca musi pamiętać, że wszystkie regulacje powinny być zgodne z zasadami współżycia społecznego. Dlatego iż regulamin został stworzony dla dobra i elastyczności firmy i dobra pracownika/kierowcy.
Na podstawie postanowie o Kodeksu Pracy z dnia 26.06.1974r. oraz ustawy z dnia 2 lutego 1996r. o zmianie ustawy Kodeksu pracy oraz o zmianie ustaw /Dz.U.Nr 24, póz. 110/ w porozumieniu z pracownikami -ustalam następujący regulamin pracy w firmie GOFER TRANSPORT.
1. Obowiązki pracownika.
Pracownik jest obowiązany wykonywać pracę sumiennie i starannie na ile czas mu na to pozwoli.
Pracownik jest obowiązany stosować się do poleceń przełożonych, które dotyczą pracy, a nie są sprzeczne z zasadami panującymi w firmie.
Pracownik ma w szczególności obowiązek:
Pracownik jest obowiązany wykonywać pracę sumiennie i starannie na ile czas mu na to pozwoli.
Pracownik jest obowiązany stosować się do poleceń przełożonych, które dotyczą pracy, a nie są sprzeczne z zasadami panującymi w firmie.
Pracownik ma w szczególności obowiązek:
- przestrzegać ustalonego w zakładzie czasu jazdy;
- przestrzegać ustalonego w zakładzie porządku i regulaminu pracy;
- przestrzegać przepisów ruchu drogowego na zdjęciach;
- przestrzegać w zakładzie pracy zasad współżycia społecznego, okazywać koleżeński stosunek wobec współpracowników;
2. Przyjęcie do pracy.
Pracownik na etat kierowcy jest przyjmowany przed rozmową kwalifikacyjną oraz tzw testów tj. czy dany kierowca ma doświadczenie w prowadzeniu pojazdu oraz posiada umiejętność fotografowania relacji swoich tras. (jakość screenów oraz pomysłowość na ich opis).
Warunki przyjęcia do pracy.
Pracownik na etat kierowcy jest przyjmowany przed rozmową kwalifikacyjną oraz tzw testów tj. czy dany kierowca ma doświadczenie w prowadzeniu pojazdu oraz posiada umiejętność fotografowania relacji swoich tras. (jakość screenów oraz pomysłowość na ich opis).
Warunki przyjęcia do pracy.
- nie ma ustalonego wieku kierowcy.
- wymagane min dwa DLC Mapowe
- posiadania poczty na gmail.
- Jazda i tworzenia relacji trasy jedynie na zestawach firmowych (malowania ciągników, naczep oraz innych modyfikacji)
- atutem naszej firmy jest, że nie wymagamy tygodniowej czy miesięcznej kilometrówki.
- Jednym z najważniejszym warunkiem przyjęcia do firmy jest umiejętność relacjonowania tras oraz obsługa panelu dodawania relacji tras. (mamy XXI wiek i obsługa komputera i coś w stylu Microsoft Office nie powinna być na każdego problemem)
3. Zwolnienie z pracy.
Przypadki natychmiastowego zwolnienia z pracy.
4. Czas pracy.
Jeśli chodzi o sam czas pracy kierowcy w firmie jest bardzo elastyczny. Dokładnie tzn, że każdy zatrudniony kierowca w firmie ma też swoje życie prywatne i nie można zmuszać czy ingerować w nie a co za tym idzie namawiać danego kierowcę na częste relacje tras czy dodatkowe trasy typu (kiedy zrobisz jakąś trasę). Wiadomo, że jeśli pracownik dłuższy czas nie robi relacji tras - patrz pkt 3.
Przypadki natychmiastowego zwolnienia z pracy.
- Zbyt długi okres braku aktywności w firmie czy relacji tras.
- Złe lub niedbałe wykonywanie pracy, które mogłoby narazić firmę na złą opinię.
- Złe wypowiadanie się o firmie i kierowcach z Gofer Transport na portalach społecznościowych czy forach.
- Nie korzystania z programu Truckers Book
Jeśli chodzi o sam czas pracy kierowcy w firmie jest bardzo elastyczny. Dokładnie tzn, że każdy zatrudniony kierowca w firmie ma też swoje życie prywatne i nie można zmuszać czy ingerować w nie a co za tym idzie namawiać danego kierowcę na częste relacje tras czy dodatkowe trasy typu (kiedy zrobisz jakąś trasę). Wiadomo, że jeśli pracownik dłuższy czas nie robi relacji tras - patrz pkt 3.
5. Urlopy pracownicze.
Co do przerwy czy urlopu podchodzimy z tym bardzo łagodnie, nie ma też jakiegoś wymaganego urlopu w ciągu miesiąca czy roku, Szanujmy się to jest wiadoma sprawa, to tylko gra, ale z każdy kierowca będą w porządku wystarczy, że po informuje przełożonego, (nie będzie mnie jakiś czas, lub nie będzie mnie od ... do ...) i to każdy zrozumie.
Co do przerwy czy urlopu podchodzimy z tym bardzo łagodnie, nie ma też jakiegoś wymaganego urlopu w ciągu miesiąca czy roku, Szanujmy się to jest wiadoma sprawa, to tylko gra, ale z każdy kierowca będą w porządku wystarczy, że po informuje przełożonego, (nie będzie mnie jakiś czas, lub nie będzie mnie od ... do ...) i to każdy zrozumie.